Новини
Още новини:
- Талантиадата на Илиана Балийска във Варна Мол с голям интерес от малки и пораснали, избра притежателите на титлите Мини Мис и Мини Мистър Варна 2024 26. aвгуст 2024
- Специализиран магазин за професионални танцови обувки и аксесоари „На орото“ отвори врати във Варна Мол 12. aвгуст 2024
- Призьорите на Талантиада "Мини Мис и Мини Мистър" Варна 2023 – мини фуриите на Варна 28. aвгуст 2023
- Най-големият магазин за електрически тротинетки в ЕС отвори врати във Варна Мол 26. май 2023
- Над 120 деца и младежи от Варна и региона се включиха в тазгодишния АРТ конкурс на Варна Мол 24. април 2023
Мол Варна с награда за успешен онлайн проект на Webit България
15. юни 2012В рамките на международната конференция за дигитални технологии Webit, която стартира на 14 юни, в София, за втори път бяха връчени наградите за онлайн ефективност и маркетинг.
Номинациите бяха разпределени в девет категории, като Мол Варна получи престижната награда за проекта „Пожелай си подарък”, категория „Ритейл”.
Онлайн кампанията „Пожелай си подарък” беше реализирана посредством социалните медии и Фейсбук фен страницата на търговския център в периода 1 - 31 декември, 2011 година и 1 – 25 декември, 2010 година, като участниците в нея са общо 34 000 души от Варна и други български градове.
Сред компаниите, които бяха наградени в другите категории на Webit са Kraft Foods за Milka България, bTV Media Group, BNP Paribas, Обединена Млечна Компания, Woman.bg, Дженерали България Холдинг, Уникредит Булбанк. “Webit Awards са важна част от усилията ни за промотиране на онлайн индустрията и предприемачеството в България”, заяви Председателят на e-Академия и организатор на авторитетното събитие Webit, Пламен Русев. „Поздравявам всички победители и се надявам следващите номинации да бъдат още по-оспорвани”, допълни той по време на церемонията, на която бяха обявени наградените.
Webit България е събитие, фокусирано върху развитието и иновациите в дигиталната индустрия. В двудневната конференция участват над 1000 представители от различни области на бизнеса от над 20 страни, които споделят опита си в използването на новите технологии и социалните медии.