English

Новини

Група "Остава" представя кампанията "Не шофирай, ако си пил!"

11. май 2011
Група

    Една от най-забележителните банди у нас "Остава" ще подкрепи кампанията "Не шофирай, ако си пил", организирана по идея на Община Варна!

    Кампанията съвпада с предстоящите абитуриентски балове и е адресирана до всички млади хора – ученици, абитуриенти, студенти и към цялото общество с цел опазване живота и здравето на младежите, техните най-добри приятели, връстници, близки.

    По инициатива на Мол Варна към кампанията тази събота ще се присъединят и членовете на група "Остава" Свилен Ноев, Георги Георгиев, Даниел Петров, Александър Марбург и Боян Петков.

    В 13:00 часа в централното фоайе на търговския център, музикантите, заедно с представители на Община Варна, Мол Варна, доброволци и ученици от варненски училища ще поставят активен старт на кампанията.

    Те ще представят и разпространят част от рекламните материали на кампанията и разбира се ще зарадват феновете си като раздадат автографи.

    Мол Варна изказва специални благодарности на Георги Георгиев от "Остава", който съдейства за това групата да подкрепи тази важна кауза!

    Повече за кампанията:

    За трета поредна година Община Варна, дирекция „Превенции” през месец май провежда кампания „Не шофирай, ако си пил!”. Тази година тя ще стартира на 3 май и ще продължи до края на месеца.

    Кампанията съвпада с предстоящите абитуриентски балове и е адресирана до всички млади хора – ученици, абитуриенти, студенти и към цялото общество с цел опазване живота и здравето на младежите, техните най-добри приятели, връстници, близки.

    През тази година партньори в кампанията „Не шофирай, ако си пил!” са: ОД на МВР – Варна, сектор КАТ, Мол Варна, варненските средни училища, професионални и технически гимназии, РТВЦ – Варна, ТВ „Черно море”, радио „Варна”, Асоциацията за защита на застраховани и пострадали при ПТП, бензиностанции OMV, разположени на територията на Варна, и други.

    Билбордове с посланието на кампанията до края на месеца ще призовават към разумно поведение по пътищата.

    Дирекция „Превенции” е предвидила 100 броя плакати, повече от 3000 броя флаери, 1200 разноцветни балони с надпис „Хей, човече, не карай пил!”, 7 000 стикера с надпис „Не шофирам пил” и 5 000 силиконови гривни със същия надпис.

    В интернет-пространството ще се тиражира и песен със същото заглавие – „Хей,човече, не карай пил!”, която беше написана през 2009 г. специално за кампанията.

    Радио Варна ще популяризира кампанията чрез аудиоклип, направен специално за кампанията.

    В социалната мрежа Facebook ще се разшири и доразвие групата с името на кампанията „Не шофирай, ако си пил!”. До сега към нея са се присъединили повече от 6 150 човека.

    Доброволците от общинския Пиър екип, облечени в тениски с мотото на кампанията ще раздават различни информационни и образователни материали на места с висока концентрация на млади хора. Те ще приканват към въздържане от употреба на алкохол при шофиране и модели на отговорно поведение по пътищата.

    Всички партньори ще разпространяват материалите на кампанията.

    На 24.05.2011 г. екипът на дирекция „Превенции” съвместно с медиините партньори на кампанията официалното ще изпратят абитуриентите от IV ЕГ „Фредерик Жолио – Кюри” и ще им пожелаят на добър час, връчвайки им материали на КампаниятаВижте повече